Typisk dålig morgon.

Kategori >> Vardag
2010-06-29 @ 07:44:17


I vanlig ordning fick jag gå upp sådär lagom tidigt, halv sex ungefär, gå ut med hundskrutten, försökte somna om men Lego ville inte och envisades med att terrorisera min bror genom att lägga sig på hans huvudkudde (jag och brorsan sover i samma rum). Så just när jag bestämde mig för att ge upp för att sätta mig på nedervåningen, ja då ska andra hunden vakna = halva huset vaknar.

 

Nu har jag hunnit bli sur, glad och sur igen och klockan är inte ens 8. Jag vill gå och lägga mig åååååh!

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0