Skärpedjup och sånt.

Kategori >> Foto
2010-06-20 @ 13:21:45


 

Nu, iochmed nya kameran måste jag tillslut åter lära mig hur det fungerar med en systemkamera. Ibland har jag fått låna för en kort stund och då har jag mest satsat på att improvisationsvrida på allt man kan vrida på tills det blir bra, nu försöker jag komma på varför det blir bra också hah, detta försöker jag fixa genom att ta kort på natur. Lagom halvintressant.

 

En gång, sådär i gymnasiet så kunde jag kamerainställningar, men det var då det. Igår kom jag på hur man fixar med skärpedjupet och blev hemskt nöjd. På bilden nedan har det ju tillochmed blivit bokeh : ).




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: LYDIA

Bokeh är så fint! Love it :]

Oh, by the way, hittar ett "fel" i din design. När jag är inne på kommentarssidan, alltså då man har klickat upp ett inlägg, då kan man inte navigera mellan kategorierna i dropdownen! Man kommer bara till en sida som säger att datan inte hittar källan till länken. Visar bara vitt åsså typ "404 not found" eller nåt. Om du har lite att göra så kan du ju fixa! :D

2010-06-30 @ 23:33:00
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0