Jag saknar Windows!

Kategori >> Vardag
2010-06-28 @ 11:58:19


Åh, eftersom att jag har rymt till Göteborg ett tag så har jag tagit med mig min laptop så jag ska kunna plugga och fixa och trixa och allt vad jag gör. Tyvärr kraschade den lite smått i vintras och eftersom att den inte har en optisk enhet (cd-läsare) så krånglade det med installationen av Windows. Har därför jävla LINUX just nu och jag hatar det.

Jag kan inte ha min Wacom i fungerande skick till det och jag "kan inte" (det går men lär inte fungera så bra) ha Photoshop på den heller. Därför beställde jag den här externa  cd-läsaren för baara 590 kr. Usch för det (dyrt), men,  den behövs. jag hoppas den kommer på posten idag, eller iallafall så snart som möjligt så jag kan försöka installera Windows istället och kan ta tag i mina läxor haha.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0