Hide and Seek.

Kategori >> Foto
2010-06-24 @ 23:57:06


Haha, först lyssnade jag på Imogen Heap, sen hittade jag min nostalgi-playlist på spotify med Ace of Base (som jag tyckte var jättetuffa när jag var liten) så nu lyssnar jag på dem och gungar i takt och sjunger tyst "what ya' gonna tell your dad, it's like a wheel of fortune..".

Innan åkte jag och köpte folkisar och chips (inför soffmys med Jacob) och himlen var jättefin ute. Jag hade med mig kameran såklart så det blev lite bilder. Det där med att ha med sig kameran tycker jag är läskigt, jag är en sån där som ramlar jämt och förstör saker utan att ens pilla på dem, så jag var superförsiktig och kände mig smått töntig men snäppet lugnare.

 

Nu ska vi sova här, imorgon ska jag laga mat till knytkalas-midsommarfirandet. Hejja!

 


 

 

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0