Hemifrån.

Kategori >> Vardag
2010-06-28 @ 09:31:57


Igår tog jag mitt pick och pack och hund till stora staden Göteborg, blev upphämtad av moder och syster och hamnade sen i deras stora fina villa. Jag tänker stanna här ett tag.

 

Hursomhelst, jag tror jag är sjuk! Jag har alldeles ont i halsen och allt verkar gå liite saktare än vanligt. Försöker peppa upp mig med att spendera pengar. Ska köpa ett par ljusrosa Converse av den här tjejen för 450 kr. Lätt värt. Har liksom inte haft fräscha Converse på en evighet och kanske behöver ett mellanting mellan mina (supersnygga) gummistövlar och mina små ballerinaskor nu i sommar. Jaja, det får bli väl.

 

Är hungring nu, ska försöka få i mig lite mat.

 


Tjusiga pianobilden fotade jag på midsommar. :)

bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0