Hallonfrukost.

Kategori >> Matigt
2010-06-17 @ 23:15:37


 

Inte för att jag någonsin varit speciellt intresserad av att fota och blogga om frukostar, men den här var så fin så jag kunde inte låta bli. Fina, frysta, sura hallon, blåbär, havrefras och mjölk och ja, en kopp kaffe också såklart, som jag i vanlig ordning inte hinner dricka upp innan det är iskallt.


Här är förövrigt första visade bilden som är fotograferad med min nya kamera! Jag tröttnade på min tråkiga kompaktkamera som ändå var mer eller mindre sönder och köpte en precis lagom bra systemkamera istället, nämligen en Canon EOS 1000D. Mycket nöjd tjej.

bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0