Grill&vin.

Kategori >> Vardag
2010-06-19 @ 13:17:56


Igår tog jag mitt pick och pack till Göteborg för att träffa min kära vän Moa. Vi sprang runt inne i staden och köpte vin, plastbestick och ja, en systemkamera! Sen satte vi oss i Kungsparken och tände en engångsgrill som vi grillade sojakorv, majskolvar och haloumi på (självklart glömde vi korkskruv förövrigt). Supermysig dag som avrundades med att vi hittade lite andra vänner och sen åkte jag hem, med sprängande huvudvärk haha.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: R onja

Åh, älska majskolvar!!

2010-06-19 @ 14:19:28
URL: http://okanekokein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0