Gnällig sjukling.

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-06-30 @ 19:44:21


Uh, ja jag gnäller om min snuvighet, fast det känns ju som att det bara blir värre. Idag har jag inte gjort någonting. Jo, jag har stekt hamburgare till syskonskaran och blängt på weheartit. Jag har hursomhelst på mig mitt nya linne. Det är ungefär skönast i världen, väldigt fint, väldigt urringat när det är på det humöret och väldigt genomskinligt. Förstår inte riktigt varför man inte kan göra snygga vita plagg som inte är genomskinliga som omväxling. Fast i det här fallet gör det inte så mycket. Även om det syns att jag har mina tights uppe i midjan (skönast så juh!). :)

 

Påtal om tights så älskar jag dem. Jag hade nog tights hela tiden innan det ens var poppis att ha tights - hela tiden. Det är det skönaste som finns. Nu ska jag plocka bort min rese-garderob från matsalsbordet så vi kan äta där hah.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Jacob

Åååh fy skäms! Du putar ju med brösten som bara attan ;)

2010-06-30 @ 20:40:30
Postat av: lotta

mycket fina tights! får man fråga vart du köpt dem? :D

2010-07-31 @ 13:22:39
URL: http://kkonig.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0