Zoégas Forza.

Kategori >> Foto
2010-07-29 @ 11:08:59


Jaha, ännu en morgon hah. Vädret är värdelöst och jag är supertrött. Försöker surpla i mig mitt kaffe men än så länge är det för varmt. Jag är en sån där som gillar att dricka mitt kaffe när det är ljummet haha, vet inte om det var så från början med det har absolut blivit en vanesak. Jag brukar nämligen glömma att dricka upp kaffet och när jag väl kommer på det så är det alldeles svalt, så jag har väl "lärt mig att tycka om det".

Idag ska jag till Sanna är meningen, fast jag tror jag ska banga, orkar inte röra mig ur fläcken och måste nog plugga faktiskt :( Hade varit sugen på att gå på en liten skogsrunda dock, men inte nu när det regnar, även om jag har mina superfina, världsbästa gummistövlar haha.

Vill passa på att välkomna alla nya läsare! Det är så roligt att ni öh.. gillar mig, eller vad man nu ska säga haha. :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: SANNAPANNASKITKANNA.

Hej tröttistjäj. Såg att du ringt, sen såg jag på bloggen att det inte blir nån lek idag, nänä skit i det då, jäffla fetta! Hähä, nej det är chill. Skitväder idag ändå. Ps, kaffe är aldrig gott, vare sig det är varmt eller kallt. Ps2, idag ska jag jäsa mitt första vin, så du är kallt välkommen hit på vinfylla på tisdag. Puss osv!

2010-07-29 @ 14:01:03
URL: http://almostart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0