Knäböj.

Kategori >> Vardag
2010-07-22 @ 14:05:17


Så. Nu har jag lyckats ta tag i dagen en smula. Jag har läst ut boken och oj så bra den var. Möjligtvis för att jag är lite töntig när det kommer till feelgood-böcker och faktiskt får den där feelgood-känslan gånger ungefär 40 men sen för att jag inte har läst på ett tag (med undantag för mina gamla hästböcker som jag försökte plöja igenom för någon vecka sen). Jag läser så sällan, jag blev helt salig av att jag faktiskt kunde sitta här och sträckläsa :)

Sen blev det en skogsrunda igen, jag och Lego irrade bort oss och var ute mycket längre än planerat. Tänkte ju ta en hurtig tur på ca 15 minuter men var borta i ungefär 40 eftersom att jag inte hittade ut ur skogen haha. Kompletterade med lite knäböjningar och allt vad det heter, väl på hemmaplan. Kände mig duktig, behöver få lite ordning på min stela mjölsäck till kropp haha! Det känns inte normalt att vara såhär skrupplig som 21åring.

Fastnade såklart i en ny bok nu också - "Bitterfittan" av Maria Sveland, kände att jag skulle kunna relatera hah, men bestämde mig nu för att rita istället som planerat.


(Bilden knäppte jag på midsommar då vi strosade runt i lummiga skogar på Kinnekulle )


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Erika

Sv: Håller med! Lagom fancy är ett perfekt ord för att beskriva drottning Elizabeths ring! :D

2010-07-22 @ 14:45:34
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: BENITA

Underbar bloggdesign! ;)

Postat av: Benita

Gud vad roligt! tack, kul att du gillar bloggen och innehållet. Förresten måste jag säga att du är suverän på foto & dess innebörd. Jag är däremot inte lika haj på min kamera. Jag har Canon 450D, men har inte "det" när det gäller fotografera.



krams

Postat av: BENITA

Anyway! Du kan photoshop skitabra iallafall. Jag vill med kunna redigera mina bilder sådär. ;)



Postat av: BENITA

Exakt! Inga bortförklaringar ;)

Postat av: t a k a i ♥

svar:

det kommer säkert att gå bra :] <3

hihi, du kan få vara uppe med mig? :D

2010-07-22 @ 17:33:19
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: loisa

Älskar din blogg jätte mycket och själv är du en underbar tjej ;)

läser din blogg flera gånger varje dag <3

2010-07-22 @ 18:17:21
URL: http://etle.blogg.se/
Postat av: BENITA

Tusentack! :-) Gud vad glad jag blir!!

Postat av: jenny

sv: tack så mycket!

sjukt fin blogg & underbar bild! :D

2010-07-23 @ 11:21:02
URL: http://jennyander.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0