Typiskt dålig morgon 2.

Kategori >> Vardag
2010-07-07 @ 12:34:09


 

Men hua, idag har jag bara mått jättedåligt med huvudvärk och ont överallt och blä. Sen la jag mig på spikmattan, blev helt groggy och placerade mig i soffan och sov nån timma. Nu känns allt lite bättre, jag ska ju förtusan på dejt om några timmar! Hejja!

 

Tills dess SKA jag (jag måste verkligen) börja plugga. Ny inlämning nästa måndag och så måste jag ju göra om det där som blev fel, åh, två veckors läxa på en vecka bara för att jag är så klantig. Jaja, jag klarar mig, det handlar ju inte direkt om att jag har tidsbrist, jag har bara lite svårt att ta tag i saker och jag känner att det blir lite trevligare att bara ha det gjort så jag kan ta det lugnt i helgen.

 

:)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Sv; HAHA! Bästa på länge ju ;D <3

2010-07-07 @ 13:35:42
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: annie

fin blogg (:

2010-07-07 @ 14:03:53
URL: http://aannieolsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0