Ryggskott eller dylikt.

Kategori >> Vardag
2010-07-09 @ 23:00:30


Okej, just nu är livet inte på topp. Det är snarare fast i liggande position i soffan och där ifrån kommer det inte så lätt...


Jag har haft ont i ryggen i över en månad från och till och idag när jag skulle lyfta upp Rocky innan (efter att han smitit till grannens trädgård) knäppte det till i ryggen på mig något så överjävligt att jag sen dess inte kan böja mig eller sitta eller röra mig mycket mer än att gå, stelt men frammåt.

Just nu är jag nedklämd i soffan, med diverse nödvändigheter inom räckhåll så som turkisk peppar, chips, vattenflaska, mobil och ja, laptopen på magen. Det är sån tur att mormor är här så hon kan hjälpa mig med hundarna för jag kan verkligen inte. Jag försökte kravla mig upp innan, det slutade med att jag satt på golvet i en mycket konstig vinkel och hade inte kraft nog i benen för att ta mig upp i soffan knappt. Det gick men det var inte helt smärtfritt sådär.


Så, nu har jag gnällt över det. Jag tittar på dåliga filmer för att göra mig lite gladare, har inte ens tittat åt någon läxa på hela dagen i ren protest.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0