Pepparmyntste, karriär & köksbesvär

Kategori >> Vardag
2010-07-22 @ 07:34:26


Godmorgon. I vanlig ordning är jag vaken supertidigt. Okej, hade jag fått välja hade jag kanske inte gått upp klockan 6 idag, men Jacob gick upp då för att ta sig till jobbet - lika bra att stanna uppe då kan man tycka (kanske).

Nu när jag är tillfälligt fri från bloggdesignandet lutar jag mig istället tillbaka med en bok ("Karriär & köksbesvär" av Sophie Kinsella) och en kopp te. Såna morgonsysslor får en att låta lite viktig. Boken är iochförsig inte så viktig. Det är en sån där bok om en kvinna som arbetar som jurist men som begår ett misstag och.. rymmer. Typiskt tjejig feelgood-bok. Den är bra hursomhelst, jag skrattar hur mycket som helst, författaren är ju ett geni! Den är fruktansvärt rolig och bokens hjältinna råkar ut för massa konstigheter. Någon som har läst den?

Jag ska läsa vidare nu och sen blir det plugg. Började rita på nästa veckas inlämningsuppgift igår och det går bra tror jag. Ska lägga upp lite av bilden sen när jag kommit lite längre :)




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Joy Malou

Jag älskar sånt där ljus. Det är photoshopat va? Hur gör du för att få det sådär... Jag har alltid undrat. Jättemånga bloggar har sånt "ljus" på deras foton. Sådär lite dimmigt o svagt men ändå färg... Hoppas du förstår!

Svara gärna, så fort du kan :D

2010-07-24 @ 01:11:05
URL: http://maluwie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0