Oh my darling clementine.

Kategori >> Vardag
2010-07-01 @ 08:39:25


Hej hopp. Imorse blev jag väckt av en Lego som slickade mig i örat. Gulligt, bättre än att han bits, men inte okej ändå hah. Sen har det varit allmänt hundkaos här, som det brukar.

 

Sådär i förbifarten (och för att han är med på bild nedan) kan jag ju nämna att jag sakar min bästa herre och stora kärlek. Han jobbar nu så vi har inte setts på .. öh, ja, 4-5 dagar, vilket kanske inte är så mycket i den vanliga världen, men det är mycket för oss, för vi bor ju ihop och ses jämt. Hursomhelst ska vi ses imorgon. Hurra! Det ska bli mys.

 

Förövrigt har jag fått massa myggbett! Och inte nog med att dom finns och kliar, jo dom är typ knytnävsstora! (Okej liten överdrift där, men de är helt klart större än "normalt") Funderar över om jag är allergisk eller nåt, så jag tog en allergimedicin, får se om den hjälper mot iallafall något av ovanstående problem haha :)

 

tjillivippen!

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Amanda Bjurén

Förstår vad du menar med att 4-5 dagar är lång tid! Jag och min kille bor också ihop och de är jobbigt när man är ifrån varandra!



Jacob är sig lik :D

2010-07-01 @ 12:27:05
URL: http://amandabjuren.blogg.se/
Postat av: Pauline

men usch usch hatar myggbett!

2010-07-02 @ 01:25:20
URL: http://paulinelinis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0