Nu har jag ritat ett vapen minsann!

Kategori >> Ritat!
2010-07-12 @ 10:38:57


Igår fanns det inte tid till mycket annat för idag 10.00 hade jag inlämning av min första bild i min sommarkurs. Vi skulle rita en "prop" /"pryl" av något slag och jag valde - av någon dum anledning att göra ett vapen!

Det är världens bästa vapen! Jag vet inte riktigt hur det fungerar men det fungerar tamigtusan superbra ändå! Det kan göra allt ifrån spruta giftig gas, skjuta elektriska strålar och kapa av folks fingrar om man skulle vilja det.

Ergonomiskt sett är det förmodligen en riktigt hälsofara, man lär inte kunna hantera det utan att själv få bestående skador men vad gör det! Det är byggt för att skada och skada kan det hoho.

Jag har aldrig ritat ett vapen förr i hela mitt liv så det blev mest på skoj. Konstruktionen må vara halvt värdelös men den är både rolig och tjusig så vem bryr sig hahaha.




Här är världens bästa vapen! Jag vet inte riktigt hur det fungerar men det fungerar tamigtusan superbra ändå! Det kan göra allt ifrån spruta giftig gas, skjuta elektriska strålar och kapa av folks fingrar om man skulle vilja det.

Ergonomiskt sett är det förmodligen en riktigt hälsofara, man lär inte kunna hantera det utan att själv få bestående skador men vad gör det! Det är byggt för att skada och skada kan det hoho.

Jag har aldrig ritat ett vapen förr i hela mitt liv men jag valde ändå att göra det till min Prop-uppgift, så det blev mest på skoj. Konstruktionen må vara halvt värdelös men den är både rolig och tjusig så vem bryr sig hahaha.

bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0