Nördiga dagar.

Kategori >> Vardag
2010-07-13 @ 21:20:18


Åh puh, de senaste dagarna har jag suttit konstant datorn med småsmå pauser för sömn mat och Lego-rastningar. Jag har ju ritat mina läxor och sen gjort designen till Sanna och sen har jag börjat planera för att göra om min egen. Jag har bunkrat upp rejält i mammas vardagsrum med godis och isvatten hah - det har ju varit så fruktansvärt varmt!

Nu ska jag väl fortsätta i samma anda tror jag, smaska i mig en päronsplitt och börja koda. Det är roligt för jag känner mig mycket säkrare med koderna nu efter en heldag med navheaders och paddingvärden, det känns kul när man lär sig mer. Minns när jag gick en kurs i webdesign förra våren och aldrig hade sett maken till en CSS-kod i hela mitt liv ungefär. Nu vet jag bättre, men det är ju fortfarande mycket kvar att lära sig.




bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0