Mellanlandar i Skövde.

Kategori >> Vardag
2010-07-27 @ 21:01:43


Idag impulsåkte vi hem. Nu är vi hemma och nu ska vi åka igen. Var här i ungefär 30 minuter för att installera Jacobs nya ljudkort och hämta lite räkningar. Kul. 2 timmar i bilen.

Representerar detta med bild på Lego som liten bebis. :)


Update: Haha, hann inte riktigt skriva färdigt, allt blev så stressigt. Vad jag försökte säga var något i stil med:
Jag, Jacob och Jacobs goda vän Daniel fick för oss att åka hem till lägenheten i Skövde för att kolla post och pilla lite. Tyvärr kändes hela resan fruktansvärt onödig eftersom att det tar 2 timmar att bara åka dit. Så vi var där i ungefär en halvtimme och insåg att posten hade klarat sig utan oss i några dagar till (jag ska dit på lördag för det är hundkurs på söndag). Hursom, vi åkte tillbaka till Göteborg igen och så fort jag satte mig i bilen blev jag hur trött som helst. Ögonen var helt torra och sved, vilket kändes konstigt, klockan var ju bara runt 10. Väl tillbaka i Kullavik envisades Lego med att inte äta trots kurrande mage så jag kom i säng vid 01 efter att tillslut fått i honom Rockys hundmat och lite knäckebröd haha.

Så.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: sandra

ah, nja. den duger väl så länge liksom! men tack ändå (:



åh, vilken liten sötnos! kan inte ens se vad det är för ras? :/

2010-07-27 @ 23:32:25
URL: http://wearenowhere.blogg.se/
Postat av: Kc

Hehehe vsg ^^,<333

Deeen är sååå braa

2010-07-28 @ 10:57:39
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Fotograf Malin Westman

Men gud vilken liten sötnos ^^ skulle vilja äta upp honom/henne :D

2011-01-07 @ 10:20:01
URL: http://fotografmalinwestman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0