ihk! Buggbugg.

Kategori >> Design
2010-07-19 @ 09:20:39


Men åhh, varför är det ingen som säger något haha. Det är ju superbuggigt på bloggen när man går in via exempelvis bloglovin (när man bara ser ett inlägg). Det är jag som har meckat i koden och inte har kollat så att det funkar överallt. Nej hua. Nu ska jag fixa det här.

 

 

Update: Nu ska det vara fixat. Om det ser konstigt ut ändå kan ni behöva trycka på F5 - det kan man behöva göra lite nu och då på allas bloggar där det fixas med design så att allt uppdateras ordenligt. :)

 

 

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: t a k a i ♥

svar:

jag tror att jag hittade dig i cornelias blogg :] <3

din design var superfin, hihi. hoppas att du vill fortsätta att läsa min blogg :$

2010-07-19 @ 16:31:13
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: moa

Gör du designer till andra? :D

2010-07-31 @ 13:54:09
URL: http://moathemoses.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0