Hundar på rymmen.

Kategori >> Vardag
2010-07-08 @ 10:56:40


Åh herregud så saker kan gå fel ibland.

 

Igår var jag ju på min fina dejt med min kära man. Planen var att äta dyr mat på något flådigt ställe på avenyn, men efter ett konstaterande om att de säkert bara serverar stek och skaldjur styrde vi stegen till den vegetariska resaurangen Andrum istället. Där fick vi varsin maffig buffé med olika röror och sallader och soppor och gratänger och mumsfillibabba! :) Sen tog vi varsin bägarglass och promenerade lungt iväg mot biografen. (Lite synd att jag inte tog med mig kameran förövrigt.)

 

Vi var en timme för tidiga så vi tog en öl vid bio-fiket och sen började själva filmen - Prince of Persia. Åh en var bra! Lite sådär typsikt amerikansk och töntig a'la - första kyssen måste utspela sig mitt i underjordiskt ras av sand och sten - men annars var den så fin så.  Hela dejten i sig var supermys bortsett från dumma Centralstationens toaletter som gjorde den sista halvtimmen sur.

 

Sen fick vi lämna varandra vid centralen och jag åkte tillbaka till mamma. Där möttes jag av jätteglada hundar och Lego hoppade och satte tänderna i min fina klänning så den gick sönder - fast inte så mycket. Kort därefter, när min bror skulle hämta något i bilen smet båda hundarna ut och hamnade mitt ute på vägen. Jag som är världens lipsill hamnade sen mitt i en enda röra med bilar och med Rocky i famnen och lipade och viftade åt alla fordon att stanna medan jag försökte få tag på Lego-skrutten. Mamma lyckades få tag på honom tillslut och det tog mig ett bra tag att lugna ner mig från det usch och fy. Så går det.

 

Och ja, jag klippte min lugg i förrgår. Typ bara kapade av den helt på ena sidan - ojämnt och jävligt blev det haha. Typiskt mig.

 

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0