Göteborgsfika.

Kategori >> Vardag
2010-07-06 @ 21:22:24


Idag åkte jag, mamma, mina syskon och hundarna till slottsskogen för att strosa runt. Efter en vegetarisk lasagne och annan fika tog vi oss in till självaste centrum. Jag ville träffa Moa och lillebror sa att han kunde passa Lego-skrutten så jag skuttade iväg mot avenyn för att möta upp fina fröken.

 

Vi hamnade på ett mysigt café vid vasa, surplade kaffe och pratade strunt. Efter det tog vi en runda på stan, jag köpte ett USB-minne till min bror, ett par hörlurar till mig själv och en väska på Indiska. Efter ett tag blev det dags att säga adjö och jag väntade in bussen till Kullavik med en hund-tidning under armen.

 

Imorgon ska jag på dejt med Jacob. Vi ska gå på bio och äta på restaurang och vara "barnlediga" en stund, det ska bli mysigt. Jag saknar honom 



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0