Fläder.

Kategori >> Vardag
2010-07-09 @ 11:28:27


Lalala, godmorgon hela vida, vackra världen. Jag är hungrig. Hundarna sover igen efter att ha bråkat runt hela morgonen och jag är supertrött för jag var uppe till två inatt (vilket är ovanligt nu när jag har morgonpromenader med hunden att tänka på). Idag är jag sådär lagom bitter, funderade ett ögonblick över vad jag ska sysselsätta mig med, men konstaterade att jag måste forstätta med plugget.

 

Idag åker hela familjen ifrån mig. Mina syskon ska till sin pappa och de vuxna ska till Marstrand och kolla på Peter Jöback hela helgen eller hur det nu var och eftersom att min kära mor är så orolig för att jag inte ska klara mig ska jag få en barnvakt; mormor! haha :) Inte för att jag inte klarar mig själv, men jag ska ha Rocky här också och det blir lite väl jobbigt med två hundar.

 

Blablabla, nu ska jag äta frukost.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0