En gång sjöng jag en del.

Kategori >> Vardag
2010-07-10 @ 18:17:08


haha, jag hittade kod till en gammal musikspelare som jag slängde upp på nån gammal hemsida någonstans.  Så nu tänkte jag dela med mig av en av mina ytterst tjusiga låtar pft.

Låten skrev jag i 15-års åldern och spelades sen in något år senare hemma hos en viss Fredrik Kurzawa (gitarrist i Kristian Anttila för att vara exakt haha).

Spelaren i sig är typ knäpp, men låten börjar om man trycker på den, sen stängs det av om man trycker på "ta av ljudet"-ikonen. Blabla Have fun



 

Om någon förövrigt är intresserad av at använda sig av denna, ganska skumma spelare, kan man gå in på www.sundhage.com/player och registrera sig, sen kan man lägga in olika låtar och lägga in en egen bakgrundsbild osv. Dock kräver det att man kan ladda upp låtarna någonstans, så att de får en url-adress. Så, nu har jag sagt det.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sara - Foto&Bild

Första är riktigt bra :D (Det är något som har gjort att jaginte kan höra nr 2 :S Men riktigt bra i alla fall :DD

2010-07-10 @ 19:17:23
URL: http://telmarine.blogg.se/
Postat av: Sara - Foto&Bild

Sv: Jaha x)

2010-07-10 @ 19:27:35
URL: http://telmarine.blogg.se/
Postat av: ♥ Babypink ♥

skit snygg design du har

2010-07-10 @ 20:58:00
URL: http://jennysmodemix.se
Postat av: Anonym

du borde hitta fler bortglömda låtar tjejen! görbra ju. vilken röst - jeez.

2010-07-12 @ 12:40:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0