Design till Sanna.

Kategori >> Design - Portfolio
2010-07-13 @ 10:20:38


Nu har jag gjort min första design till någon annan! Självaste, finaste fröken Sanna har belönats med denna tjusigt färgglada blogg med alla möjliga extra-prylar som pop-up-fönster och konstigheter. Det tog mig en hel dag att göra allt det här men visst blev det bra! Kolla in bloggen i verkligheten HÄR. (visas bäst i Mozilla Firefox som de flesta bloggar. Har ni inte Firefox så skaffa det! Använd för allt i världen inte Explorer, inget funkar där haha.)

Hon ville ha en blogg till sina målningar och att kasta kreativitet på, samt ha tydlig kontaktinformation och lite sånt.

Bara för det måste jag nog göra om min egen design snart hah.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: sannapannavattenkannaosv

OCH jag är supernöjdast i hela världen, snart får vi fira med vin och sånt trevligt! Tuuuuusen tack!! Pusss på dig gullrumpa :*

2010-07-13 @ 12:31:15
URL: http://almostart.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej!



Tar du design-beställningar? Och i så fall vad kostar dom? :)



/Carolina

2010-07-24 @ 09:16:58
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0