Bloglovin' ikon.

Kategori >> Illustrator ♥
2010-07-30 @ 18:05:13


Oh, nu har jag gjort lite ikoner. Jag känner verkligen av mitt långa Illustrator-avbrott för jag hade glömt en hel del och använde Photoshop-kortkommandon haha. Men ja, ikonerna är främst tänkta som bloglovin-ikoner men vissa är ju lite otydliga med budskapet och ja, dom kan man ju ha till annat om man vill!

Dom finns att ladda ner på Deviantart.com HÄR. De som visas här är några av färgvalen, de finns i massa färger, så om ni gillar någon av dem är ni mer än välkomna att gå dit och sno ner filen ;) De flesta ikonerna är väldigt stora, men det är för att man ska kunna skala dem till den storlek man vill ha dem. Dessutom ligger alla på samma ark, men det är bara att öppna i Photoshop och beskära ut det ni vill ha. Berätta gärna om ni vill använda dem :)

(ps. de minsta med text på ska helst inte skalas eftersom att texten (Victor's Pixel font) kommer bli suddig då.) Skulle någon ha något specialönskemål är det bara att säga till!

Kommer göra lite fler någon annan dag, som inte är glossy-stil tror jag och lite andra grejer också :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Clara

sv:åh vad trevligt med en valp, har två st hundar här hemma;) vet inte vilken ras som jag gillar, men andalusier (PRE) har alltid fastnat på min hjärna men vet inte riktigt vad jag tycker o dem "på riktigt";) men de är iaf så sjukt fina<3 men shetlandsponny är ju så sjukt charmiga och underbara:D!

2010-07-30 @ 19:20:56
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: dannie

härligt med så mycket converse. vill också ha ett par rosa!!

2010-07-30 @ 20:10:15
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Mitha

Hej



vilken himla fin blogg du har! Undrar om du skulle kunna tänka dig att göra en design med inspiration av den du har nu? Bara tokälskar den. Jag har en blogg.se blogg som jag dock har låst nu men får jag så här fin design så öppnar jag den på stört=)=)



Du kan väl höra av dig!



mvh Mitha



Ps länkar till min vanliga blogg nu ifall du vill svara där

2010-07-30 @ 20:18:33
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Mitha

Åh va roligt=)



jag mailar dig mer info och bilder imorron då=) KUL!!!



ha en bra kväll=)

2010-07-30 @ 20:50:20
URL: http://www.himmelohelvete.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0