Bling.

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-07-14 @ 11:47:15


Jag har nog aldrig varit speciellt mycket för smycken och glitter och sånt. Minns hur jag fick silvriga armband och glimmande örhängen sådär runt skolavslutningar och födelsedagar,  men efter att jag gjort samma "naaah"-min i ett par år gav de flesta upp. Min lillasyster verkar ha ett större intresse för det, eller så har hon inte lyckats övertyga om motsatsen. Jag kollade in i hennes smyckesskåp och där inne glittrade det tjusigt av alla möjliga saker. Fint på avstånd kan jag tycka haha.

Hon har en herrans massa söta saker överlag. Mycket rosa och typiskt tjejigt. Vilket påminner mig om min skolavslutning i 4an då jag bara vägrade alla söta klänningar som mamma försökte lura på mig. Det slutade med att jag hade några slags gråa mjukisbyxor och en skum orange klänning i trikå med ett tryck på någon sportig tecknad tjej över bröstet. Till det bar jag en härligt supertrist, relativt lång page och såg nog ut som världens idiot. MEN, det var ialla fall inget puttinuttigt haha.

Hursomhelst, när jag såg systers blingbling-klocka blev jag faktiskt lite förtjust, inte så att jag vill ha ett hjärtformat armbandsur men att ha en klocka runt handleden är nog ganska käckt! Klockor kan vara väldigt fina och precis lagom fancy. Senaste klockan jag hade var lite sportig som man satte fast med kardborreband och så var den gul - detta var i 6an nån gång tror jag. Nu är det dags för en ny. Jag ska ta en tripp till stan med mamma sen för att se om jag hittar någon, sen ska jag till Sanna och hennes nya kollektiv. TJO!



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sanna!

Haha! Altså jag ligger i sängen och håller för munnen för att inte väcka Teo som ligger jämte och sover, jag älskar bilden jag får av dig på skolavslutningen i 4an, FINNS DET NÅGON BILD KVAR SEN DESS? Jag måste ha! Helt jävla underbart. Åh! skrattar skithögt i smyg :D

2010-07-14 @ 12:48:17
URL: http://almostart.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Tack, hade en underbar resa, helt amazing! Är (tyvärr haha) hemma nu. Jättefina bilder hörru du :]

2010-07-16 @ 22:37:52
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: fanny

heej! vilken jättefin blogg du har! har kollat igenom nästan hela :p älskar hur du får till dina bilder på det där rosa svaga sättet. skulle bli så glad om du bara kunde förklara lite fort. jag är bra på photoshop, men aldrig förstått hur man får bilderna att se ut såhär som dom här över. skulle bli mer än glad om du ville dela med dig :) gärna på min blogg! www.pinkpills.blogg.se tack! och en stor kram/fanny

2010-09-09 @ 13:46:58
URL: http://pinkpills.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0