Barnprogram och godis.

Kategori >> Vardag
2010-07-05 @ 16:19:07


Så fantastiskt bra program det finns på Nikelodeon. Inte. Min lillasyster har ett mindre beroende av dåligt dubbade "barnprogram". Problemet med dem är inte bara att de är helt värdelösa, man kan verkligen inte koncentrera sig på något annat med dem i bakgrunden. Detta har resulterat i att det här inlägget har tagit överdrivet lång tid att skapa. Jag har stängt igen laptopen flera gånger i total förvirring bara för att öppna den igen, då jag inser att jag inte skulle stänga den. Tacka vet jag barnprogrammen på min tid. Jag var tillexemepl väldigt förtjust i den där snubben som ritade i filmjölk :3 och dr Snuggles, för att nämna några.

 

Nu fick jag byta kanal och fick dessutom lilla lilla-syster att hämta de där nya estrella-rings som smakar som...  Är det förresten någon annan som har sett de här supersöta godisbägarna som man kan hitta på Hemköp? Jag blev lite sådär töntigt lycklig när jag såg dem haha, mycket finare att plocka godis i dem än i plastpåsar. Synd bara att det inte fanns så mycket gott godis där...

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: LYDIA

sv: Ååh, nu blev jag peppad på resan! Vet vad du menar, var i London för två år sedan, och det var verkligen blixtförälskelse! Hehe, funderar på att flytta dit efter alla skola till och med, men har jag (o)tur så kärar jag ned mig i Paris också - då måste jag välja! Uuuh.... Men nä, nu ska jag bara njuta! Dock får jag varken röka eller dricka vin (har inte åldern inne hahah) men jag tänker äta crossianter, baguetter och macarons, sitta i parker, på caféer... MM MYSIGT! Nu blev du ännu mer avis va? ;]

2010-07-05 @ 18:24:36
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Amanda Bjurén

Godisburkarna finns på Willys också :) Har samlat på mig några sånna nu :P As söta ju!

2010-07-05 @ 19:47:16
URL: http://amandabjuren.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Du, jag babblar då minst lika mycket, haha, så det är lugnt!

Oja, engelskan ligger mig troget om hjärtat, så i England funkade det prima! Kan endast en fras på franska och den bör inte brukas allt för ofta (inte som hälsningsfras iallafall): "voulez vous coucher avec moi ce soir?" som betyder "Vill du ligga med mig ikväll?". Som sagt, inte som hälsningsfras, haha. Och ja, fransmännen är ju så bråkiga, vill inte alls prata engelska! Buhu, får kanske använda kroppsspråket eller nåt ;]

2010-07-05 @ 20:59:02
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Jacob

Gubben som ritar i filmjölk heter Johan Hagelbäck, och programmet hette Hagelbäcks matrast :D Det var fina barnprogram det.

2010-07-10 @ 10:36:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0