Åter vid liv - nästan.

Kategori >> Vardag
2010-07-10 @ 17:37:26


Ja, efter att ha lirkat till mig en halva av mormors sömntablett sussade jag lugnt hela natten och halva dagen haha. Nu har det värsta av ryggvärken gått över och jag kan i alla fall sitta och resa mig utan att ramla ihop till en hög av smärta.


Mormor var gullig och köpte frukostmat till oss och det blev frallor och apelsin och youghurt och apelsinjos. Jag proppade i mig allt jag kunde där jag satt i en solstol på altanen. Mysigt. Sen badade jag i bubbelbadkaret för att se om jag kunde bli lite uppmjukad, geggade in inpackning i håret och gick ut och solade lite! Inte för att jag tror att det gjorde någon skillnad, jag är och kommer nog alltid förbli världens blekfis, men skönt var det.


Nu ska jag vila en stund, för nu har jag rusat runt en massa, sen måste jag ju verkligen ta tag i mina läxor, bläblä.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0