Ny, temporär design.

Kategori >> Design
2010-12-15 @ 10:22:00


Tryck på F5

Åh jag har föraktat min design nu i flera månader så det var minsann på tiden att den ändrades. Bilderna i headern är från weheartit, ska lägga ut en credslista sen. Är så trött på mina egna bilder just nu så jag fick inte ihop något kul med dem. Ska lägga ner lite mer tid på det här sen under jullovet (nu spenderade jag ca 1 timma), och fota nya tjusiga bilder med nya kameran, men tills dess får det se ut såhär. Lite lugnare och mindre hysteriskt. (Dock är den inte helt klar än.)

YE.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: {elsaglans}

Galet fin!!

2010-12-15 @ 17:42:10
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Har kikat på designer som du har gjort och jag älskar dem. Hur mycket kostar en design gjort av dig?

2011-01-16 @ 23:25:23
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Emi.

Hej. Vilken otroligt fin blogg du har!



Undrar hur du har gjort en drop down meny? Försökte söka om du skrivit någon guide någon gång men lyckades inte hitta något. Jag har testat flera gånger men det skiter bara ner sig för mig. Skulle vara nice med en förklaring från någon som kan :)

2011-01-24 @ 12:58:55
URL: http://eymiss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0