Hurra hurra del 2.

Kategori >> Vardag
2010-12-31 @ 13:18:31


Vaknade med helvetes ont överallt och massa feber till en födelsedagssång som jag inte kunde. Sen släpade vi upp oss till köket, jag drack brusalvedon och te till frukost och Jacob öppnade sina presenter. Av mig fick han daxwax, spindelmannen-kallingar och en svart stickad tröja med dubbelknäppning. Sen köpte jag o Jacobs mamma sån där fancy choklad (nedan) som är suupergott, till honom. Smart drag tänkte jag med hopp om att få smaka hihi :)

Fortfarande soffliggande med huvudvärk och tedrickande. Bra dag typ. nah.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: anna

Haha, du har redan hjälpt mig <3 gott nytt år gobit!

2011-01-01 @ 01:14:19
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0