Uhh.

Kategori >> Vardag
2010-08-14 @ 18:33:45


Okej, nu är jag hemma i Skövde igen. Det känns tyst och tomt även om folk går i trapphuset och det är halvt uppackade kläder över heela sovrummet. Jag har glömt lite hur man lever här, försökte tänka tillbaka på när vi verkligen älskade vår lägenhet, då det var städat, lagad mat varje dag och musik och TV som sorlade i bakgrunden. Det är som att jag har glömt att vi ens har en TV, för jag har inget ljud på alls. Allt som hörs är datorns dova brummande och Lego som försiktigt tassar runt när han vill lägga sig på en svalare plats.

Vi låg och halvsov i sängen innan, på alla mina kläder, men sen ringde Jacob en kortis så nu hamnade jag här. Bestämde mig för att sortera lite i alla mina ca 17GB bilder som jag har på laptopen, fast jag måste nog föra över alla till denna datorn (min stationära) för lappisen pallar knappt att öppna mappen med alla bilder i haha.

I övrigt, stuff to dooo:

Storstäda hela lägenheten ikluderat att tvätta
Göra alla mina 40 tusen läxor snarast
Fixa affisch till Ung Vänster-spelning
Bloggdesigna åt folk, har nog 2 på G.
Äta?
Handla!
Färga håret och funderar på att klippa någon slags lite-kortare-där-bak-långt-där-fram-page?
Hmm.


(värdelös gammal, suddig, grynig bild, men jag har iinga roliga foton på den här datorn)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: cornelia

Jaaa, det blev superbäst! Jag älskar den :D Hihi, du är bääst! :D

2010-08-14 @ 22:13:58
URL: http://corneluathulin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0