Totally heartbroken.

Kategori >> Vardag
2010-08-27 @ 22:37:35


GAah! Okej, de senaste säg, 48 timmarna har jag plöjt säsong 3 av Gossip Girl. Ja, jag är en mes, men ändå. Såg precis klart sista avsnittet och trodde jag skulle dö. Blev ett hyperventilerande monster ungefär. Jisses. Slutet var katastrofalt, jag vet inte vart jag ska ta vägen och säsong 4 finns inte att få tag på förrens i september! (Absolut dagens största i-landsproblem).

Hirre, måste hitta något annat att titta på illa kvickt så jag inte bara lägger mig ner och kreverar tills nästa avsnitt finns tillgängligt. Verkligen, verkligen serious business. haha.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Isabell

Hej! Jag undrar om du kanske skulle kunna skriva ett inlägg om hur man kan få runda kanter i menyn och där det publiceras inlägg..om du förstår vad jag menar? Tacksam för svar (:

2010-08-28 @ 13:01:39
URL: http://isabellbauer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0