The black book.

Kategori >> Vardag
2010-08-25 @ 02:39:53


Tidigare i somras var vi i skåne hos Jacobs mamma. Då satt jag nästan inte vid datorn alls, på typ 2 veckor. Det hör till ovanligheterna. Men jag inhandlade en suuperfin Moleskine-bok! Den hade jag som rit-dagbok ett tag och det var supermysigt. Bar runt den hela dagarna och kladdade ner fula små skisser på saker jag gjort. :)

Finast är ju bilden på mig, Jacob o Lego. :)

Hursom. Jag är så fruktansvärt nyfiken på vad ni som tittar in här ofta är för filurer! Så om ni har lust och ork och tid skriv gärna en komprimerad livshistoria! Skulle vara superkul att läsa :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sofia

Jag är Sofia, snart 20 år. Bor i en liten by i norrbotten med mina föräldrar och syster. Vi har tre(galna) hundar och två katter och folk brukar kalla oss för en cirkus :) Jag spelar gitarr och pluggar på distans.. det var väl lite om mig :)

2010-08-25 @ 12:13:13
URL: http://yttrerymden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är Sanna, tjugotvå och ett halvt år. Håller till i ett kollektiv i Göteborg tillsammans med min karl och sex stycken andra och jag brukar ha ont i magen ganska ofta. Ibland tänker jag på vart allt kommer ifrån från första början och då blir jag förvirrad och nästintill galen. Kladda akvarell, akryl, sy och annat pyssel ligger mig närmast hjärtat och en dag ska jag bli ansvarsfull vuxen och komma in på en utbildning. Jag bryr mig ibland för mycket om vad min pappa tycker, men sen brukar jag tänka att man bara lever en gång, och då kan man inte slösa den tiden på att göra saker som alla andra vill att man ska göra. Jag har inga djur eller barn, men någon dag ska jag och min karl skaffa en bäbis i form av en fransk bulldog, för den rasen är den som liknar oss mest, lite lata, lite dumma (dumma som i korkade) och oftast väldigt snälla. (och jag gillar att skriva i parenteser) Jag snusar alla timmar av min vakna tid och somnar alltid med snus, men brukar vakna och ta ut den, jag är en äckelpotta. Jag dricker minst två koppar te om dagen, oftast fyra. Oftast är jag väldigt glad, men varierar det med bitterhet. Over and out.

2010-08-25 @ 14:01:56
URL: http://almostart.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: haha, tackar! Jag var inne på någons blogg som var på blogg.se startsidan, en tjej som hade börjat rita och upptäckt att hon var bra, så kollade jag kommentarerna och klickade mig in hos dig :)

2010-08-25 @ 17:19:33
URL: http://dinoo.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jätte fina bilder! :D

2010-08-30 @ 13:44:32
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0