Sommarlov?

Kategori >> Vardag
2010-08-02 @ 12:28:33


Hejhopp! De senaste dagarna har varit alldeles dimmiga. Stress fram och tillbaka till Skövde, valpkurs, superlång väntan på tåg och lite för lite mat. Men nu är jag i Kullavik igen. Det är galet hur det känns mer hemma än lägenheten i Skövde, men där är allt rörigt och mörkt, här är allt så ljust! Men Jacob har bara två veckor kvar på sitt sommarjobb och sen åker vi hem på riktigt och det första som ska göras är att storstäda!

Idag hade jag inlämning klockan 10.00, jag har knappt börjat på läxan, fast det är bara minibilder så det går rätt fort och det gör inget att man missar sin deadline, jag har verkligen inte varit på humör för att rita och då går det inte så bra även om man försöker. Har förövrigt börjat uppleva extra mycket smärta i mina knän, tror absolut att det beror på för mycket stillasittande eller ja, det kan ju vara någon superdödlig infektion som börjar i knäna och sprider sig till hjärnan, men det känns trevligare att tänka på det första alternativet haha. När vi kommer hem igen tänker jag nog börja gymma. Dom har helt okej pris på Puls för studenter, så det kan vara smart. Kan liksom inte gå runt och känna mig som 95 och få superont av att sitta på knä och knappt kunna ställa mig upp. Det går ju inte när man har en liten valp som gärna vill att man ska kravla runt på golvet med honom hah :)

Anyways, ska försöka ta tag i ritandet nu så det blir klart, sen blir det kanske lite bloggdesignande och förr eller senare måste jag börja med nästa läxa haha. Puh, sicket sommarlov va ; )


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh tack så mycket <3 tack för stödet <3<3<3 det gör mig så glad.

2010-08-02 @ 12:58:07
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Ååh, ja, halsdukar! Saknar mina burriga och stora halsdukar och sjalar också :( Och nä, jag trivs inte heller i för lättklätt! Lager på lager, sånt gillar jag. Och FY för vintern. Vår och höst = Kärlek :]

2010-08-02 @ 15:15:32
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Aina

Åh, vi fotar med samma kamera! :D

hur är det med dig?

2010-08-02 @ 20:07:54
URL: http://singit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0