Mys.

Kategori >> Vardag
2010-08-24 @ 18:46:13


Jag är en riktig sucker för söta inredningsdetaljer haha. Nyss trampade jag iväg till Netto för att handla potatis men lyckades ändå komma hem med 2 kassar annat därtill. Jag gillar att handla på Netto. Maten är ofta halvkass men det är så roligt att strosa runt bland alla prylar de har staplade på varandra! Kan gå runt hur länge som helst och finurla ut roliga användningsområden för allt och det mesta. Idag hittade jag den här söta väckarklockan där haha. Jag kunde inte hindra mig själv, var tvungen att köpa!

Just nu är jag mitt i matlagandet. Ikväll blir det potatismos, bearnaise-sås och kycklingfilé. Medan jag väntar på att potatisen ska koka och kycklingen ska tina, förfestar jag med nyponsoppa. Ikväll blir det förhoppningsvis lite film, öl och snacks. MYS!



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Tack så jättemycket för att du orkade lämna en liten kommentar efter min LÅNGA historia ;) Det betyder mycket.



Måste bara säga hur fantastiskt grym du är på att måla akvarell!



Krams

Postat av: Frida

sv: okej vad bra, haha jag blev väldigt sugen på att gå den.



jag förstår vad du menar med ritplattan, jag känner ungefär likadant, nuförtiden när jag ritar eller målar som vanligt så trycker jag automatiskt på pennsidan när jag har gjort något fel, det är där jag har undo-knappen på min pennna till ritplattan. lite smått frustrerande ibland. haha.

2010-08-25 @ 00:59:25
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/
Postat av: anna

Hiiiimla söt!

2010-08-25 @ 01:46:09
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0