Kladdkaka och shoppingsug.

Kategori >> Vardag
2010-08-31 @ 02:13:22


Stickandet går sådär, jag var korkad och gjorde ungefär en halv miljon maskor vilket betyder att hur mycket jag än håller på kommer jag aldrig till dörren, eller ja haha. Jag har ont i händerna hursomhelst så jag tog en paus för att redigera bilder på den storslagna kladdkakan. Den blev dock inte så kladdig, men fin ändå :)

Medan jag bytt serie till One tree hill (Lipstick Jungle tog slut) suktar jag efter en ny höst/vinterjacka. Ska nog ta en sväng om affärerna imorgon när jag gör andra ärenden i stan. Inskrivning på gymmet och så ska jag hämta min beställda strömsladd till laptopen (den gamla råkade ut för en liten olycka då Lego råkade riva ner datorn från min byrå och delen som pluggas in i datorn bröts av i fallet! Datorn klarade sig som tur var) Yea.




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Åh näää! SLUTA! Min diet kommer sååå gå åt helvete idag! Jag måste äta en kladdkaka :O

2010-08-31 @ 08:16:20
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Åh så gott med kladdkaka :P :)

2010-09-02 @ 22:43:47
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0