Jag är smart.

Kategori >> Vardag
2010-08-23 @ 14:26:15


Haha, fan. Jag har försökt förmedla att jag har färgat håret mörkbrunt, för ett par dagar sen, men har inte orkat göra mig själv anständig för fotografering. Men idag så! Problemet är bara att Jacob och hans kära vän Daniel sitter i vardagsrummet och klinkar gitarr och för mig är det där med att ta bilder på mig själv en mycket privat sak hah. (Inte ens Jacob brukar få se på bilderna när de är tagna förrens jag får ta bort.. ungefär alla).

Hursomhelst. Jag gömde mig i sovrummet som har världens sämsta ljus = bilderna blev grynigast i världen och jag gav liksom upp det seriösa posandet och såg tillslut mest superlöjlig ut. Men har iallfall på mig mina fejna glasögon som jag brukar ha vid datorn. Inte för att jag behöver dem, nejnej, utan för att se SMART UT. haha. (Jo jag behöver dem). Kände även att det var länge sen det blev bilder på mig här, men nu ska jag väl slippa tänka på det de närmaste dagarna iallafall.

SÅ. Sönder-uppljusade bilder med en lätt touch av ironi, ny hårfärg och intellekt (hah).



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sofia

jag är likadan när jag ska ta kort på mig själv. :) Förut tog jag mycket kort på mig men nu undviker jag det helst för inget blir bra.. jag är inte fotogenisk längre ;)

2010-08-23 @ 15:16:10
URL: http://yttrerymden.blogg.se/
Postat av: Chawo

Taack för hjälpen uppskattar det verkligen :D<333

2010-08-23 @ 16:29:21
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Anna

SNYGGGGGGGG!

2010-08-24 @ 00:10:22
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: mams

Mycket fina foton på fin tjej! Kram Mams

2010-08-26 @ 10:35:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0