Home sweet home.

Kategori >> Vardag
2010-08-18 @ 23:45:01


Haha, bloggpausen gick väl sådär. Har varit både skönt och tråkigt att inte sitta här och pyssla ihop inlägg. Men jaja. Tänkte visa lite bilder från vår kära lägenhet! Nu har vi lyckats städa iordning ganska mycket (så dumt att lämna hemmet stökigt innan man åker bort en hel sommar!). Häromdagen fick jag shoppingryck efter inredningsdetaljer och kastade bort lite väl mycket på typ, burkar på Lagerhaus (jag har ett mindre burk-beroende host). Fick även tag på lite fin kakeldekor och en ny musmatta! Musmattan är mest supertöntig haha, men jag blir jätteglad varje gång jag ser den, innan hade jag en vanlig, ful helt svart.

Så, såhär ser det ut där jag sitter nu (och då syftar jag såjkart inte på köksbilden häh) :) Jag och Jacob har datorerna bredvid varandra, han sitter just nu och spelar spel och jag lyssnar på "Fuck youuu, fuck yooou very very muuuch" (haha) med självaste Lily Allen. Vi har ett långt skrivbord som vi delar och till höger om "min plats" har jag ett till skrivbord med symaskin och pysselprylar :)

Hursom, ska nog rita läxor eller göra något annat vettigt nu.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: hanna

Sv: Oj, okej.. Men jag tror jag klarar mej ;).

Tack ändå<3

2010-08-18 @ 23:54:02
URL: http://hannazather.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Hehe, tack^^

Har kikat i den kategorin tidigare och hittat massa snyggt! Gillade tjejen med dreadsen - dom var skitsnygga!



Oh, spännande! Känns inte som en utbildning som en tjej går! Men jag gissar att det bara är fördomar man har. Känns det som att du har hittat rätt med att gå den utbildningen? Vore ju skittufft att kunna massa sånt! Själv fattar man ju inte ett skit haha :]

2010-08-19 @ 00:03:44
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Hahah jo i och för sej, men jag visste ju att det skulle kosta men man får ju hoppas ^^. Är lite snåååål, men om jag hade varit i din situation hade jag tatt minst 500 för designen, den är sjukt snygg !!!



2010-08-19 @ 00:12:29
URL: http://hannazather.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: haha jaa :D okej tack så mycket :D

2010-08-19 @ 09:48:31
URL: http://hannazather.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0