Design till Cornelia.

Kategori >> Design - Portfolio
2010-08-10 @ 22:40:14


Puh! Jag har bloggdesignat hela dagen. Först på en ny beställning i rockig anda (superkul!) och sen har jag gjort färdigt och fört över koder till Cornelias nya blogg :) Hon ville ha en ganska clean design som inte skulle ta allt för mycket uppmärksamhet från hennes fotografier och nu när den är klar är hon supernöjd! Känns alltid så härligt att lämna över designen till nöjda "kunder" haha.

Kolla in bloggen IRL här vettja! :) (fast den är iof ganska tom än så länge, men ändå hah)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: elsa

Vad heter textsnittet du andvänder?

2010-08-11 @ 10:46:28
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej Marelle, jag ahr lite problem med min design. Jag vet att du skriver att designerna fungerar bäst i firefox, men går det att fixa så det inte ser så konstigt ut i explorer. Jag använder dte på min stora dator och nu när jag gick in ser jag att alla widgets flackar i färgerna och ser jättewierd ut :/

Kram <3

2010-08-18 @ 10:23:13
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Okej, det jag menade med färgerna, var kanske inte riktigt färger haha. utan mer att det vita i widgetarna typ hamnar över länkarna så att det bara ser ut som vita rutor. och när man drar musen över så försvinner den vita rutan där helt och man ser länken mot den molniga bakgrundan. men då var det nog bara på min dator då. Jag har haft firefox på denna innan men det var visst därför inte nya msn fungerade, så nu när jag bytt till explorer så fungerar allt som det ska igen :)

2010-08-18 @ 17:26:11
URL: http://corneliathulin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0