Daydreaming at night.

Kategori >> Vardag
2010-08-27 @ 04:59:44


Om fyra timmar ska jag entra helvetets portar - jag ska till tandläkaren. Jag har irriterande nog straffats med världshistoriens sämsta tänder och har mer eller mindre spenderat en halv livstid i tandläkarstolen. Hua. Eftersom vi har fått en smått kass dygnsrytm på senaste och jag inte är ens i närheten av trött innan 03 på morgonen ansåg jag att det smartaste alternativet är att inte gå och lägga sig alls då jag ska infinna mig där 09. Än så länge går det alldeles utmärkt. Jag ritar på min läxa samtidigt som jag kollar på Gossip Girl hah. Underligt nog blev ritandet mycket effektivare med det i bakgrunden.

Ska nu gå och koka mig lite kaffe och se om jag hittar något trevligt att tugga på. Sen är det back to work. Hejja.
Har även upptäckt tjusningen i söta Photoshop-penslar. Ja, jag vet, jag är ungefär 100 år försen, men har alltid intalat mig själv att det är onödigt att använda andras små bilder när jag är fullt kapabel till att göra egna. Men neh, jag orkar inte. :3




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Silje Louise

Så utrolig fint design du har!! Du vil ikke lage et design til meg? Send meg en mail om du vil, så kan vi diskutere en pris :D

2010-08-27 @ 09:32:11
URL: http://siljelouiseh.blogg.no
Postat av: takai

svar:

awh tack! :D haha men jag har redan gjort en liknande sån där en gång, hihi ! :D

2010-08-27 @ 11:03:35
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Silje Louise

SV: Den er grei! :)

2010-08-27 @ 23:01:33
URL: http://siljelouiseh.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0