Dags att sticka.

Kategori >> Pyssel
2010-08-30 @ 22:03:53


Inatt var jag vaken för länge vilket resulterade i en supergrining Marielle nu på morgonen. Allt var katastrof haha. Sen dess har jag kollat på Lipstick Jungle, ätit soppa, somnat i soffan och tappade helt uppfattningen om var jag befann mig när jag väcktes lugnt av Jacob, ställde mig sen raskt i köket och bakade kladdkaka. Nu står kladdkakan för att svalna och jag bestämde mig nu för att sticka! Har faktiskt inte så mycket att göra just nu. Jag har en bloggdesign som ska fixas men det kan jag börja med imorgon. Idag vill jag bara ta det lugnt.

Huvudet värker en smula, har suttit massa vid datorn utan glasögonen så nu får de åka på och hoppas att det blir bättre snart. Sticka vare ja. Vad ska jag sticka? Ingen aning. haha. Jag kör på helt enkelt.




bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0