Bobbys nya babe.

Kategori >> Foto
2010-08-02 @ 22:24:36


Jacob, min kära, älskade pojkvän, aka bobby har köpt en gitarr! Han är väldans duktig på det där gitarrplinkandet men har fått stå ut med mina poppiga akustiska gitarrer i ett helt åt då hans lillebror har kidnappat hans egen, visserligen ganska halvkassa elgitarr. Men nu bestämde han sig tillslut för att investera i en ny liten skönhet och det förtjänar han :) Gitarren är väl egentligen inte alls min smak, jag föredrar lite rundare former och har själv en helt värdelös Telecaster (kass att spela på men fin att titta på hähä).

Anyways, nu måste jag ta mina skruppliga knän och gå och lägga mig och resterande familj. Natti!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0