Beautiful blogger-award.

Kategori >> Vardag
2010-08-25 @ 22:25:03




Detta fina award fick jag av Iloveto och även gullerompan Annapanna-madeinjapan!
Tycker väl att sånt här är lite töntigt men det är bara att gilla läget. Klart det är roligt att få ändå + kul att skriva konstiga saker om sig själv haha :)


Reglerna:

Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

 

7 fakta om mig själv:

När jag var 9 ramlade jag ner för en källartrappa och slog ut båda framtänderna - aj!

Jag är egentligen värsta hästtjejen, även om jag inte sysslar med hästerier just nu. Jag har ridit i 8-9 år och planerar att skaffa häst när jag blir "stor och rik".

Jag och min kära man träffades på World of Warcraft, något som vi inte spelar egentligen, det var en ren tillfällighet och en lite för tråkig sommar - det tog oss dock över ett år att träffas och bli ihop.

Jag har spelat i band, som gitarrist och sångerska. Jag älskar att stå på scen på det viset, annars tycker jag det är jätteläskigt att vara så i centrum.

Jag är jätterädd för ... allt (jättebläckfiskar, harkrankar, vatten, mörker osv).

Jag är fruktansvärt "datanördig", fast det visste nog alla redan haha.

Jag är världsmästare i kastrull-popcorn-poppning! Eller borde vara iallfall, undrar om det finns en sån titel?


Jag vill ge detta vidare till: Cornelia, nJanzon, Takai, IAATC, Downpour, LydiaJosefine och Sannapanna

Ingen behöver väl direkt fortsätta med det här, känn er absolut inte tvingade haha. Egentligen lika bra att bara bryta den här dumma kedjegrejen. Men länkar er ändå, för ni är bra! :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Åh du är bara för söt :D Jag vågar inte göra den i min blogg dock :( la upp den där listan i min blogg igår och det var direkt en av mina dyrbara bevakare som lämnade mig. :( BLÄ!



hihi! Jag kan inte sluta tänka på din piercing, den är så bäst! Försöker komma över mammas reaktion om jag hade gjort den bara (A)

2010-08-25 @ 22:59:08
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Tack! :D Glad jag blir. Dock gillar jag heller inte dessa kedjegrejer ;) Men jag tar åt mig äran!

Puss

Postat av: Anna

gullrumpa

2010-08-26 @ 00:28:43
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: LYDIA

sv: Ah, men kolla! Man tackar för det ärofyllda uppdraget haha ;] Tänker nog inte langa denna vidare, eller publicera i bloggen, men här får DU 7 saker om mig!

1. Älskar allt som luktar gott.

2. Drömmer mig ibland bort och låtsas att jag bor någon annanstans. Bara för att.

3. Var tvungen att förbjuda mig själv att köpa bruna kläder när jag gick i åttan/nian nånting. Hade i princip BARA bruna kläder i garran. Tråkigt! Därav förbjudet ;]

4. Var nagelbitare som yngre, men genomskinligt nagellack (=kände att naglarna var lite finare) fick mig att sluta.

5. Jag är 18 år och har dansat i 15 år = 83% av min livstid i år.

6. Kan tänka mig att bli Makeup artist till yrke senare i livet.

7. Har inte badat en endaste gång i sommar! Varken ute eller inte, i hav eller sjö, i varmt eller kallt....

2010-08-26 @ 15:31:36
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nämen, tack! :D Vad roligt. Jag tror inte att jag orkar göra det där just nu, men i alla fall. Du är också bra, kram!

2010-08-26 @ 19:25:58
URL: http://downpour.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0