Akvarell.

Kategori >> Foto
2010-08-22 @ 16:17:30


Fick plötsligt galet sug efter att måla med lite hederliga akvarellfärger! Får se om det blir något bra av det. Återkommer förmodligen superfrustrerad och sur lite senare.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Mams

Hej min sötnos! Vad du är fantastisk på detta bloggande. Otroligt roligt att följa dig, Lego och Jakobs liv långt därborta. Jag saknar dig min lilla älskling. Ha det fint tills vi hörs och ses!

2010-08-22 @ 17:33:59
Postat av: Emma - Foto

Vad heter typsnittet du har på bilden? akvarell texten :P

KRAM

2010-08-22 @ 21:20:27
URL: http://photosnap.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Varsågod :)

Du tar verkligen jätte fina bilder!

2010-08-22 @ 22:22:15
URL: http://idaslya.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0